ساختن پرچینهایی در اطراف ازدواج

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

خرید لوازم آرایشی ارزان

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

لوازم ارایشی مارک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی به انگلیسی

لیست لوازم آرایشی

آرایش

محصولات آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی من و آدرس majidgsm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

زندگی من


لوگوی دوستان


بر چسب ها




ساختن پرچینهایی در اطراف ازدواج

دو شنبه 25 آذر 1398

مراقب علائم هشدار دهنده باشید که ممکن است در برابر یک امر آسیب پذیر باشید. دکتر مرویل وینسنت یک بار مقاله ای را برای مجله انجمن پزشکی مسیحی نوشت که توصیف می کند چگونه پزشکان ، یا هر فردی که دارای مقام است ، می تواند در دام وسوسه بیفتد. در سناریوی دکتر وینسنت ، جوانی متأهل و متأهل یا مطلقه که برای معالجه یک مشکل پزشکی به پزشک خود مراجعه می کند. ممکن است زن احساس ترس و درماندگی کند. از طرف دیگر پزشک قوی ، مطمئن و دلسوز به نظر می رسد و قادر است مشکل فوری او را برطرف کند. زن معتقد است که دکتر فوق العاده است و به او چنین می گوید. او بلافاصله موافقت می کند.

در ضمن پزشک در خانه مشکلات خودش را دارد. شاید به دلیل ساعاتی که او در محل کار می گذراند ، میل او به مراقبت از طرف همسرش برآورده نمی شود ، که ممکن است خودش از تلاش برای دادن به این مرد خسته شده باشد که تلاش کمی برای رفع نیازهای وی برای یک زن و شوهر درگیر داشته باشد. از فرزندانش او تقاضاهای بیشتری را در خانه به او تحمیل می کند. احساس کم ارزش می کند ناگهان ، بیمار جوان او شروع به ظاهر جذاب تر می کند.

این دستور العمل فاجعه است. اولین علامت هشدار دهنده زمانی است که شوهر (یا همسر) احساس می کند که بیمار (یا مشتری یا همکار) او را قدردانی می کند و او را بیشتر از همسر و خانواده دوست می دارد. علامت بعدی این است که شوهر (یا همسر) راه هایی را برای گذراندن زمان بیشتر با علاقه جدید خود و زمان کمتری در خانه پیدا می کند. در آن مرحله ، یک ماجرا فقط یک قدم فاصله دارد.

به گفته دکتر وینسنت ، اگر زوج ها بدانند كه كفر از نیازهای برآورده - همسر ، همسر و شخص ثالث - جلوگیری می كند ، می توان از این پیش بینی جلوگیری كرد. آنها باید درک کنند که پاسخگویی به نیازهای وابسته با پاسخ شهوانی باعث می شود اوضاع بدتر شود ، نه بهتر. آنها همچنین باید درک کنند که یک راه مطمئن برای پیشگیری از رابطه این است که زن و شوهر هر دو نیازهای دیگران را پیش روی خودشان قرار دهند. موافقم. نگرش خدمت و فداکاری یک سازنده ازدواج غیرقابل انکار است.

یک احتیاط نهایی در مورد وسوسه: من از شما می خواهم که در عصمت خود غرور کنید. دقایقی که فکر می کنید یک امر "هرگز برای من اتفاق نمی افتد" وقتی آسیب پذیر می شوید. ما موجودات جنسی با آرزوهای قدرتمند هستیم. ما نیز موجودات سقوط شده با آرزوهای قوی برای انجام اشتباه هستیم. این چیزی است که وسوسه همه چیز را دارد. به زندگی خود جایگاهی ندهید. پدر من یک بار نوشت ، "میل شدید مانند یک رودخانه قدرتمند است. تا زمانی که در کرانه های اراده خدا باقی بماند ، همه چیز درست و تمیز خواهد بود. اما وقتی که آن مرزها را سرریز کند ، ویرانی در انتظار پایین دست است."

چند وقت پیش من یک ویژگی طبیعی کمی شناخته شده اما جهانی از طبیعت بشر کشف کردم: برای آنچه که خوشبختیم به دست می آوریم ، ارزش قائل هستیم. ما از چیزی که با آن گیر کرده ایم بی اعتبار هستیم! ما به همان چیزی که فراتر از درک ما است ، شهوت می دهیم. ما وقتی مالکیت دائمی می شویم از همان مورد بیزاریم. این کمک می کند تا قدرت باورنکردنی را که فریب دادن خیانت می تواند بر رفتار ما داشته باشد توضیح دهد. با این وجود ، خدا قول می دهد اگر ما به دنبال آن باشیم ، "راه خروج" از وسوسه را فراهم کند (اول قرنتیان 10: 13). به دنبال راه برون باشید و اعتماد به نفس خود را تقویت خواهید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ازدواج ,

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:13



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
majidgsm89@gmail.com


مطالب پیشین

اسپری نانوسان دیجی کالا
دستگاه وکیوم مردانه (روناس طب) 100 درصد اصلی
5 روش طبیعی برای تنگ کردن مهبل شما
پیری و ازدواج شما
3 نقطه تعارض در ازدواج
نحوه جلوگیری از قفل کردن شاخ ها با همسر خود
ازدواج بدون دعوا
بگذار عشق تو از جعبه خارج شود
همسر خود را برای اعطای کمک هزینه نکنید
11 قاتل ازدواج شما که باید از باید از آنها اجتناب کنید
شما متفاوت هستید و این خوب است!
ساختن پرچینهایی در اطراف ازدواج
چگونه با همسر خود وفادار بمانید
اهمیت کاهش بار سمی شما
مجموعه تابستانی Must-Haves سالی B
اسطوره های مراقبت از پوست
نحوه ایجاد روتین کامل و طبیعی مراقبت از پوست
سرم آنتی اکسیدان - روز
Beautycounter ، Yummies Skin Sally B و 10 نفر دیگر اولین کسانی بودند که EWG VERIFIED شدند
10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by majidgsm